Fitnessboost

Безплатна достака при поръчка над 100 лв.

15% отстъпка с промо код NEW15

Безплатна консултация

Замяна и връщане

Във Fitness Boost се стремим да осигурим максимално удобство и удовлетвореност на нашите клиенти. По-долу ще намерите информация за политиките ни за замяна, връщане и рекламация на продукти.

Замяна за друг продукт

Ако желаете да замените поръчан и получен продукт или искате друг продукт, имате възможност да замените закупената стока в срок до 14 дни от получаването ѝ.

Условия за замяна:

  • Върнатата стока трябва да е в добър търговски вид и да не е разопакована, изпробвана и т.н.
  • Към пратката трябва да бъдат приложени стокова разписка и формуляр за връщане.

Разходи за замяна:

  • В случай на връщане и замяна на поръчката, куриерските услуги са за сметка на клиента.

Клиентът има право да замени закупена стока с избран продукт/и от магазина, като във формуляра трябва да отбележи желания от него продукт/и. Когато клиент иска да замени стока с друга, по-скъпа от тази, която връща, Fitness Boost приспада първоначално заплатената от клиента сума за продукт/и и информира клиента за размера на крайното доплащане.

МОЛЯ, НЕ ПРАВЕТЕ НОВА ПОРЪЧКА ПРЕЗ САЙТА!

Всички въпроси, свързани със замяната и стойностите на продуктите, могат да бъдат уточнени чрез имейл или по телефон:

Email: returns@fitnessboost.bg
Телефон: +359 888 461 781

Ако не бъдат спазени описаните условия, замяната няма да може да бъде извършена!

Отказ от поръчка

Клиентите на онлайн магазин Fitness Boost могат в 14-дневен срок от датата на получаване да върнат закупена стока. Върнатата стока трябва да е в добър търговски вид и да не е разопакована, изпробвана и т.н.

Към пратката трябва да бъдат приложени:

  • Стокова разписка
  • Формуляр за връщане

Стойността на върнатата стока се възстановява по реда на разпоредбите на чл.54 и следващите от ЗЗП, възстановяването на средствата става чрез IBAN.

Рекламации

Рекламации могат да бъдат предявени в следните случаи:

  • Констатирани производствени дефекти на стоката
  • Изпратена грешна стока, различна от поръчаната

Рекламации за повредена по време на транспорта стока се разглеждат само въз основа на протокол за рекламация, изготвен в присъствието на куриера.

При рекламации:

  • Продавачът поема за негова сметка стойността на куриерските услуги, от което следва да се свържете с наш оператор за уточняване начина на връщане.
  • Рекламации се приемат по реда, описан в чл.122 и следващите от ЗЗП.

Не се приемат обратни пратки с наложен платеж.

Връщането на пратки към нас можете да направите с куриерска фирма Speedy или Econt.

  • Пратки, изпратени към Fitness Boost с Български пощи, не се приемат!
  • Пратки, върнати на място, лично от клиент, не се приемат!

Приемаме пратки само и единствено изпратени с куриер.

След приемане на върнатата стока ще получите информиращ имейл, че сме получили пратката и ще върнем дължимите суми при оставен коректен IBAN в срок от 14 дни по реда описан в чл.54 и следващите от ЗЗП.

Пратки с върната стока, които поради неподходяща опаковка са били повредени при транспортирането, ще бъдат връщани на клиента за негова сметка.

Моля, старателно опаковайте пратките, за да осигурите запазването на стоката по време на транспорта.

Всички върнати стоки към Fitness Boost трябва да бъдат обезопасени от повреждане по време на транспорта и изпратени на адрес:

ул. „Петко Каравелов“ 21, Сливен, 8800

Количка Затвори